Frågor & Svar

Hur bokar jag en kurs?

Enklaste sättet är här på webbplatsen, välj en eller flera kurser och klicka på boka knappen. Du kan också skicka ett mail till mailbox@venter.se med uppgifter om vald kurs och dina kontaktuppgifter. Givetvis är du också välkommen att ringa oss på telefon 08 4440810 om du har frågor om våra kurser eller vill ha personlig service.

Vilka avbokningsregler gäller?

När du accepterat vår inbjudan gäller följande:

Vad ingår i kursen?

I våra kurspriser ingår kaffeservering, lunch och kursmaterial.

Var och på vilka tider genomförs era kurser?

Kurslokaler och tider står på schemat för respektive utbildning.

Hur fungerar betalningen?

Fakturering sker alltid efter kursens genomförande om du inte själv har andra önskemål. Betalningsvillkor 30 dagar netto, alla priser är exklusive moms.

Vad händer om jag inte är nöjd med min utbildning?

Vi är övertygade om att den kurs du valt kommer att motsvara dina förväntningar och innehålla utlovat kursinnehåll. Om du mot förmodan inte skulle vara nöjd erbjuder vi motsvarande eller annan utbildning utan någon extra kostnad.

Har ni support efter genomförd kurs?

Du kan alltid ställa frågor om det program och den kurs du medverkat på, det bästa är att du skickar dina frågor per mail men det går även bra per telefon, enda förbehållet är att frågorna rör sig inom det formulerade kursinnehållet.

Kan ni hjälpa till med övernattning i samband med utbildning?

Eftersom vi samarbetar med flera hotell så kan vi hjälpa till med olika hotellpaket. Kontakta oss för era önskemål.